ActionScript'te dışarıdan resim çağırma yönteminin birinci örneği.
buton.addEventListener(MouseEvent.CLICK, fn_Islem);
function fn_Islem(olay1:MouseEvent):void
{
var strResim_Adresi = resim_adresi.text;
if (strResim_Adresi.length < 10)
{
uyari.text = "Lütfen resim adresini giriniz.";
resim_adresi.setFocus();
}
else
{
var strUzanti = strResim_Adresi.substr(strResim_Adresi.length - 3, strResim_Adresi.length)
if (strUzanti == 'png' || strUzanti == 'jpg' || strUzanti == 'gif' || strUzanti == 'bmp')
{
uyari.text = "";
var istek:URLRequest = new URLRequest(strResim_Adresi);
var yukleyici:Loader = new Loader();
yukleyici.load(istek);
yukleyici.contentLoaderInfo.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS, fn_Yukleniyor);
var yazi:String = "";
function fn_Yukleniyor(olay2:ProgressEvent):void
{
if (olay2.bytesTotal > 1048576)
{
uyari.text = "Resim boyutu 1 mb'ı geçemez";
}
else
{
yazi = yazi + "" + olay2.bytesLoaded + " bytes yüklendi\n";
uyari.text = "" + yazi + "";
yukleyici.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE, fn_Yuklendi);
function fn_Yuklendi(olay3:Event):void
{
yukleyici.y = 49;
yukleyici.x = 220;
stage.addChild(yukleyici);
}
}
}
}
else
{
uyari.text = "Lütfen png, jpg, gif veya bmp uzantılı resim adresi giriniz!";
}
}
}