Öncelikle sahnemize bir adet küçük daire çiziyoruz.
Daha sonra bu daireyi seçip sağ tıklayıp Convert to Symbol diyip
Name değerini ve Instance Name değerini daire olarak belirtiyoruz.
daire adlı nesnemize her an bu işlemi yapması için Event (olay) ekliyoruz
Eklediğimiz olay sonrası Islem adlı fonksiyonu tetikletiyoruz.
Mouse'un bulunduğu nokta ile daire adlı nesnenin bulunduğu noktanın farkını alıp bu katsayı ile çarpıyoruz.
Çünkü daire adlı nesnenin mouse'un bulunduğu yere anında gitmemesi için.
Birazcık ivmeli şekilde hareket ettirmek amacıyla.
daire.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, Islem); function Islem(olay:Event):void { var katsayi:Number = 0.3; var farkx:Number = mouseX - daire.x; var farky:Number = mouseY - daire.y; daire.x = daire.x + farkx*katsayi; daire.y = daire.y + farky*katsayi; }