Bir adet
movieClip oluşturup
name ve
Instance Name değerini
nesne olarak belirtiyoruz. Oluşturduğumuz movieClip üzerinden işlemlerimize devam edeceğiz.
// nesne adlı movieClip'e Tek Tıklama (CLICK) özelliğini ekliyoruz ve Isle adlı fonksiyonu tetiklettiriyoruz.
nesne.addEventListener(MouseEvent.CLICK, Isle);
// Tıklama sayısını ilk olarak 0 olarak belirtiyoruz. Fonksiyonun içinde ise arttırılacak bu değer.
var tiklama:int = 0;
function Isle(tetikleme)
{
// Tıklamayı 1 arttırıyoruz.
tiklama = tiklama + 1;
// nesne adlı movieClip'i x-ekseninde 10 birim kaydırıyoruz. Her tıklamaya 10 birim sağa gitmiş oluyor.
nesne.x = nesne.x + 10;
// Tıklama sayısı 3 olunca, nesne adlı movieClip'in Tek Tıklama özelliğini siliyoruz. Böylece movieClip'e tıklasak bile işlem yapmayacaktır.
if (tiklama == 3)
{
nesne.removeEventListener(MouseEvent.CLICK, Isle);
}
}